Διογένης

Διογένης
Η αλήθεια της πολιτικής

Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011

Ποιά πρακτικά θα έδειχναν την αλήθεια για Ταξί και υπόλοιπα "κλειστά" επαγγέλματα


         Οι υπουργοί που βάλλονται για την απελευθέρωση των επονομαζόμενων "κλειστών" επαγγελμάτων μπορούμε να τους κατακρίνουμε- και με το δίκιο μας- για όσες αντικοινωνικές ενέργειες τους έχουμε "χρεωμένους". Εκείνο που δεν γνωρίζουμε οι πολλοί είναι οτι οι κύριοι υπεύθυνοι για τις Οδηγίες απελευθέρωσης μένουν στο "απυρόβλητο" αφού λίγοι γνωρίζουν έστω και σε γενικές γραμμές τη διαδικασία που ακολουθείται πριν την επιβολή μίας οδηγίας στα Κράτη μέλη της ΕΕ! Πριν καταλήξει η οδηγία στο Ευρωκοινοβούλιο για τη ψήφιση και την επιβολή -δηλαδή στους Ευρωβουλευτές που ψηφίζουμε!- περνάει από μία σειρά θεσμικών επιτροπών στις οποίες συμμετέχει και η Ελληνική πλευρά. Για να μην σας ζαλίσουμε με το τρόπο που λειτουργούν θα περάσουμε κατ ευθείαν σε ερωτήσεις: -Η ΓΣΕΕ και τα Συνδικαλιστικά Όργανα που έχουν αρμοδιότητα στην επί μέρους απελευθέρωση επαγγέλματος συμμετέχουν με εκπροσώπους ή με εμπειρογνώμονες μέσα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Οικονομικών και Κοινωνικών υποθέσεων. Για παράδειγμα : Κλήθηκαν οι Συνδικαλιστές των Ταξί και η ΓΣΕΕ στις διεργασίες; Αν όχι γιατί; Αν συμμετείχαν ενημέρωσαν τα υπόλοιπα κράτη στις Συνεδριάσεις οτι στην Ελλάδα υπάρχει κορεσμός και δεν "χωράει" άλλους το επάγγελμα; Κατεγράφη στα πρακτικά αυτή η αντίρρηση όπως και οποιαδήποτε άλλη προβάλλεται σήμερα από τον συγκεκριμένο επαγγελματικό κλάδο; Αν η Οδηγία πέρασε σε βάρος του κλάδου των ελληνικών ταξί λόγω μειοψηφίας ενημερώθηκαν τα μέλη των Σωματείων των ταξί που υφίστανται στην Ελλάδα; Αν δεν ενημερώθηκαν υπάρχει πρόβλημα! Αν ενημερώθηκαν γιατί εξακολουθούσαν να κρατούν τις τιμές της άδειας σε υψηλά επίπεδα από τη γνωστοποίηση και έπειτα; Υπήρξε συνεργασία των Συνδικάτων με τους Έλληνες Ευρωβουλευτές όλων των κομμάτων για κοινή θέση στη ψήφιση της Οδηγίας; Τέλος ποιά ήταν η στάση των Ελλήνων Ευρωβουλευτών στη ψηφοφορία; Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα πιστεύουμε οτι θα λύσουν όσες απορίες υπάρχουν όχι μόνον για τον κλάδο των ταξί που φέραμε παράδειγμα αλλά και αφορά όλα τα "κλειστά" επαγγέλματα στην Ελλάδα που "απελευθερώνονται".
    Διογένης για pythari.gr                                                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου