Διογένης

Διογένης
Η αλήθεια της πολιτικής

Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Ο φίλος Σκορπιός γράφει

Εγώ .. ο ξένος.. αν ήθελα να έχω την Ελλάδα του χεριού μου…
… θα γονάτιζα την Εθνική της περηφάνια. Θα την καθιστούσα εγγυήτρια δύναμη μόνο στα χαρτιά. Θα έπαιρνα ένα όνομα ιστορικής της περιοχής και θα το έδινα σε ένα νεοσύστατο κρατίδιο. Θα αποβιβαζόμουν στα εδάφη της χωρίς επίπτωση. Θα παραβίαζα τον εναέριο και θαλάσσιο χώρο της σκορπώντας βουβή Εθνική ντροπή. Θα την ταπείνωνα τόσο πολύ που μέχρι και ξένο πολεμικό πλοίο θα μπορούσε να φτάσει στο Σούνιο ανενόχλητο. Θα έκανα τα σύνορά της διάτρητα στον καθένα.
… θα εξαθλίωνα την οικονομία της. Θα της έδινα όσα τοκογλυφικά δάνεια ήθελε και κάποια στιγμή θα της έστελνα το λογαριασμό αφού πρώτα τα δάνεια αυτά θα τα έτρωγα πάλι εγώ!
Γιατί θα της πουλούσα την τεχνολογία μου στο πολλαπλάσιο.
 Χώρα διεφθαρμένων δεν είναι σίγουρα. Χώρα που έχει διεφθαρμένους ίσως;
Γιατί θα της πουλούσα υποβρύχια ελαττωματικά. Γιατί σημαντικό μέρος τον προϊόντων μου  θα το διοχέτευα στην αγορά της.
 Θα της ανέθετα τους επόμενους Ολυμπιακούς αγώνες και ενώ αυτοί θα πανηγύριζαν στο σαλόνι τη δόξα, εγώ θα τους έκλεβα τα πάντα μπαίνοντας από τη πίσω πόρτα της κουζίνας.
Ενδιάμεσα θα τους έστηνα και μία κομπίνα στο Χρηματιστήριο ελπίζοντας να καταπιούν το δόλωμα.
Αυτά τα πράγματα όμως δεν γίνονται.

Ο Σκορπιός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου